אוריאל הרמן נולד ב – 13 באפריל 1987, הוא פסנתרן, מוזיקאי ומלחין מוזיקת ג'אז – רוק. אוריאל למד בתיכון לאומנויות ומדעים בירושלים במגמת מוזיקה וסיים תואר ראשון במחלקה לפסנתר באקדמיה למחול ומוזיקה בירושלים.

בשנת 2008 עם סיום לימודי התואר הראשון הוציא אוריאל את אלבומו הראשון בשם "חצאי צבעים חצאי קולות", ביחד עם חברו ללימודים אהוד אטון, ובאלבום זה בוצעו לחנים מחודשים לשיריה של רחל המשוררת.


בשנת 2011 הפיק סדרת מופעים בשם "שעריי שמים" ביחד עם בית אבי חי, ובה השתתפו מיטב האמנים מישראל כמו: סיוון טלמור, עדי רנרט ומירי מסיקה. במופע נכללים עיבודים חדשים לשירים של משוררים ישראלים ואמריקאיים כמו: בוב דילן, ברי סחרוף, לאונרד כהן ועוד.

בשנת 2014 הוציא אוריאל את אלבומו "התעוררות".
בעקבות אלבום זה יצא אוריאל עם הרביעייה שלו לסיבוב הופעות, בין היתר הופיעו בפתיחה של בית האופרה הראשון בטיוואן ובפסטיבל הג'אז באילת.

בשנת 2015 צילם אוריאל שלושה קליפים בשם "סשן טחנת הרוח", המספרים את הסיפור של שלוש יצירות של המלחין והפסנתרן אוריאל הרמן.
יצירות אלו מבוצעות על ידי הרביעייה של אוריאל, איתה הופיע אוריאל בפסטיבילים רבים בארץ ובעולם.

אומנים נוספים בפסטיבל

שלישיית תום אורן

בגיל 6 החלן תום אורן ללמוד נגינה על פסנתר קלאסי ובגיל 11 נכנס לעולמות הג'אז. תום אורן התחיל את דרכו המוזיקאית בתיכון ע"ש תלמה ילין,

קרא עוד »

שלומי שבן

שלומי שבן נולד בתאריך 14 בספטמבר 1976, הוא זמר פסנתרן ויוצר ישראלי. שבן התחיל את לימודי הפסנתר בגיל צעיר מאוד ולמד בבית הספר "תלמה ילין"

קרא עוד »