ז'וקה פרפיניאן הינו זמר ונגן כלי נקישה בינלאומי שהופיע בבהמות המכובדות בעולם עם המוזיקה המקורית שלו, בנוסף עבד עם האומנים המובילים במוזיקה הישראלית כמו: מתי כספי, אריק איינשטיין, מיומנה ועוד.

בשנת 2013 הוציא ז'וקה את אלבומו השני, ואלבום זה נבחר על ידי עיתון "הארץ" לאחד מעשרת האלבומים הטובים ביותר שהושקו בישראל בשנת 2014.


מרסלו נמי הקליט עם האומנים הטובים ביותר בברזיל, גם מרסלו עבד עם אומנים מובילים במוזיקה הישראלית ביניהם: שלמה יידוב, יוני רכטר ושם טוב לוי. טכניקת הנגינה של מרסלו משלבת בין גיטרה חשמלית לגיטרה קלאסית.

בנוסף מרסלו גם חבר קבע בהקלטה של האלבום הרשמי של הקרנבל המתרחש בברזיל כל שנה ושנה, בנוסף לכך למרסלו יש שני אלבומים בשם: Again Back ו – Wind Toy, אשר אותם אלבומים יוצרים הבלטה לאהבתו הגדולה של מרסלו למסורת הברזילאית.

בבה קראמר הוא אחד האקורדיוניסטים הגדולים ביותר בברזיל, תחת אחריותו נמצא דור שלם של אקורדיוניסטים בעולם, בבה מנגן בסגנון ייחודים שלו. הוא מופיע ברחבי העולם, הוא מגיע מהמדינה הדרומית ביותר בברזיל, והמוזיקה שלו היא על המחוזות ילדותו והמסורת הכפרית שלו בברזיל.


דיויד פלדמן הינו פסנתרן, הוא סיים את לימודיו בניו סקול בניו – יורק, וניגן ביחד עם פסנתרני הג'אז המובילים ביותר בברזיל.

רביעיית נגנים זו נפגשת במיוחד לכבוד פסטיבל הג'אז ויוצרת במיוחד עבורו חיבורים מיוחדים. בעבר נגנים אלו כבר נגנו ביחד ויש להם היסטורי המשותפת: ז'וקה ומרסלו מחוברים כבר שנים רבות ונפגשו בעבר בלהקה של זמרת ברזילאית שאיתה נסעו ברחבי העולם לסיבוב הופעות.
ז'וקה ופלדמן ניגנו ביחד בתקופה שבה פלדמן היה מתגורר בישראל, בנוסף פלדמן גם הפיק את אלבומו הראשון של ז'וקה.

בתוך המופע בפסטיבל הג'אז רביעיית נגנים זו תנגן מוזיקה מקורית שלהם, ובנוסף ינגנו קלאסיקות ברזילאיות שונות.

אומנים נוספים בפסטיבל

שלישיית תום אורן

בגיל 6 החלן תום אורן ללמוד נגינה על פסנתר קלאסי ובגיל 11 נכנס לעולמות הג'אז. תום אורן התחיל את דרכו המוזיקאית בתיכון ע"ש תלמה ילין,

קרא עוד »

שלומי שבן

שלומי שבן נולד בתאריך 14 בספטמבר 1976, הוא זמר פסנתרן ויוצר ישראלי. שבן התחיל את לימודי הפסנתר בגיל צעיר מאוד ולמד בבית הספר "תלמה ילין"

קרא עוד »