אסף אמדורסקי נולד בתאריך 30 בינואר 1971, הוא זמר, מפיק מוזיקלי, מלחין ומעבד ישראלי. אסף זכה בשנת 2008 ב"פרס אופיר" בקטגוריית "המוזיקה המקורית הטובה ביותר" לסרט.

דרכו המוזיקלית התחילה בסוף שנות ה – 80 אשר היווה חלק מלהקת "תערובת אסקוט" שבה היה הגיטריסט וסולן הלהקה. הלהקה הוציאה בתחילת שנות ה – 90 את אלבומה היחיד שנקרא על שם הלקה, את רוב שירי האלבום כתב והלחין אמדורסקי, אלבום זה זכה להשמעות רבות ברדיו ולביקורות טובות.


אחד הלהיטים הגדולים שבאלבום היה "החדר האינטימי שלי" והפך ללהיט גדול ולהשמעות רבות, בזכות שיר זה אמדורסקי נחשב לחבר המוביל בלהקה, לאחר הוצאת האלבום להקת "תערובת אסקוט" התפרקה וכל אחד מאומניה פנה לקריירת סולו בסגנונות שונים.

בשנת 1994 הוציא אמדורסקי את האלבום סולו הראשון שלו, שנשא את שמו. בין שלל השירים שהיום באלבום זה בלטו במיוחד השירים: ”אהבה חדשה", ”יקירתי" ו"רבים הימים".
בשנת 1995 הוציא אמדורסקי את אלבום הסולו השני שלו שגם הוא זכה למכירות וביקורות מעולות, השירים הבולטים של אלבומו השני היו: ”השמים הכחולים" ו"הוא האמין לה".
בשנת 1999 הוציא אמדורסקי את אלבום הסולו השלישי הנקרא "מנועים שקטים", האלבום היה קצת שונה מקודמיו בכך שהיה טיפה יותר אלקטרוני וגם הוא קיבל המון ביקורות חיוביות ומכירות רבות.


בשנת 2005 הפיק אמדורסקי ביחד עם הראפר פושטק את "קדימה אחורה" – אלבום כפול שבו נתנו את פרשנות אישית ועדכנית לשירים ישראלים שאהבו משנות ה – 80.

בשנת 2010 הוציא אמדורסקי ביחד עם הזמר עברי לידר את הסינגל "לא יכול לישון", ותוך כדי גם ביצעו הופעות משותפות .

באוקטובר 2016 הצטרף אמדורסקי לחבר השופטים של התוכנית הכוכב הבא לאירוויזיון, אמדורסקי לוקח חלק בתוכנית זו עד היום.

לאורך שנותיו בתחום המוזיקה, הקליט והלחין אמדורסקי מוזיקה מגונת לסדרות טלוויזיה וסרטי קולנוע. בין שלל יצירותיו הפיק והלחין אמדורסקי פסקולים לסרטים כמו: ”איים אבודים", "דרייבר".

אומנים נוספים בפסטיבל

שלישיית תום אורן

בגיל 6 החלן תום אורן ללמוד נגינה על פסנתר קלאסי ובגיל 11 נכנס לעולמות הג'אז. תום אורן התחיל את דרכו המוזיקאית בתיכון ע"ש תלמה ילין,

קרא עוד »

שלומי שבן

שלומי שבן נולד בתאריך 14 בספטמבר 1976, הוא זמר פסנתרן ויוצר ישראלי. שבן התחיל את לימודי הפסנתר בגיל צעיר מאוד ולמד בבית הספר "תלמה ילין"

קרא עוד »